Det blir en tumme

Jag är så trött att jag hoppar i säng om tre röda.

Dagen har innehållit vab av en aningens matt Emil som är på bättringsvägen.

Och nu är spänningen olidlig. Vem vinner Let's dance?

Eller - vem bryr sig egentligen? Hon Laila dansar bra. Punkt. Och hon väljer att dansa till en urdålig cover av Enter Sandman av Metallica. Men ändå Metallica. Mycket cool klänning med en massa hårdrocksgrupper på.

För övrigt hade jag en vansinnigt hemsk mardröm inatt. Metallica spelade på någon trist fotbollsplan, och de hade hemska "doatjejer" som sjöng falskt och sjöng bara mesiga ballader som inte var deras egna. Det var så dåligt så 90 procent av publiken gick efter några låtar! Jag stod kvar och grät. Men sen ser jag att James Hetfield går över fotbollsplanen och springer efter honom. Då vaknar jag.

Snacka om att den inställda Metallicakonserten har satt sina spår! Gud nåde dem om de inte river av århundradets konsert i Globen den 4:e maj!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Världen enligt J.

Oh my god - nu talar vi om riktiga mardrömmar! Jag hoppas verkligen att konserten blir bra så småningom!

2009-03-28 @ 09:52:54
URL: http://varldenenligt-j.blogspot.com/
Postat av: Kicki

J: Ja här är det inte några halvmesyrmardrömmar, utan när jag drömmer mardrömmar då är det verkligen oerhört hemska händelseförlopp :)!

2009-03-28 @ 15:56:39
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0