Semester!

Ja det är faktiskt sant, även jag kan tydligen uppnå denna status! Tyvärr kommer det nog att dröja innan min kropp och själ riktigt förstår detta. Jag hann klart med mycket på jobbet, men inte allt som jag förutsatt mig. Är emellertid ganska säker på att jag hade för högt uppsatta mål. Det brukar vara så. En sak är dock klar och det är att jag gjorde mitt allra bästa, vilket är en mycket skön känsla. Det finns tydligen fokus, koncentration och speed kvar i denna kropp :).

Nu sitter tre av fyra familjemedlemmar i soffan. En spelar Playstation 2, en skriver blogginlägg och lyssnar på The Hives på Spotify och en läser boken Erland Nordenskiöld - ett indianliv. Gissa vem som gör vad? Ledtråd: Måns sover över hos en kompis :).

Bjussar på ett foto av mig och Darth Vader i Köpenhamn. Jag ser av någon anledning nästan lika glad ut som när jag träffade Rab i Glasvegas.


Kommentarer
Postat av: Anna S

Grattis till semesterstatusen! :D Jag är likadan, det tar nån vecka åtminstone innan man riktigt ställt in semesterläget och kan slappna av. Och tyvärr är det lite likadant för mig innan det är dags att börja jobba igen, hjärnan börjar så sakta rulla igång sig själv nån vecka innan semestern faktiskt slutar. Men däremellan är det ljuvligt!!!! :D

2009-07-08 @ 23:04:38
URL: http://annasnyablogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0