Nu startar semesterresorna

I morgon drar vi neråt i landet, närmare bestämt till en liten by (?) som heter Sandsered och som ligger i Halland. Där finns det en stuga som två familjer ska klämma in sig i. Det brukar gå bra. En av dagarna blir det besök till Gekås för att göra vintern mindre stressig - här införskaffas nämligen barnens samtliga vinterkläder. Vi hoppas på sol och bad också, men det brukar vi sällan få. Av någon anledning så är det alltid sämst väder på västkusten när vi är där. Tittar man på en väderprognos så kan man ge sig sjutton på att det är strålande sol på östkusten när vi befinner oss på andra sidan av Sverige. Jag blir hemskt gärna överraskad i år! Hör du det Gud?

Efter Sandsered blir det Lund, Legoland och Lund igen. Vi klämmer in en Metallicakonsert precis innan hemfärd också (i Köpenhamn).

Jag kommer för första gången ha med mig ett mobilt bredband på semestern i år. Det är Comviqs kontantkortsbredband som ska testas. Spännande! Hur mycket surfande det blir kan jag dock inte svara på. Förhoppningsvis ska jag kunna ta lite semester även från internet :).

Ha det!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0