Metallica

Ja, ni förväntar väl er inte att jag ska skriva att det var dåligt va ;)?

För det var helt jävla fantastiskt bra!!!

Igår var jag gråtmild och vemodig för att det är över. Nu har jag ingen ny Metallicakonsert att se fram emot. En stor förhoppning är dock att de ska dyka upp på någon festival nästa sommar så att jag får chansen att få mig mer energi till livs. För det finns inte mycket som kan ge mig sån enorm energi som en Metallicaspelning.

Tur att jag har U2 på fredag (ha ha - denna sommar är helt galen med alla spelningar :)).

Några favoritfoton från Metallicas spelning på Forum i Köpenhamn 2009-07-27 kommer här:



James Hetfield!





Kirk Hammett



Cool banderoll!



Min Magnus!



Jag!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! Hoppas konsertdrottningen har fått lite välbehövlig vila. Jag uppskattade verkligen u2-helgen i Gbg! Vill passa på att tacka Lotta och co för en jättehärlig "brunch" (med öl, musslor och u2-musik!). Tack också konsertLotta för jättehärligt sällskap och sist, men inte minst stor kram till Kicki!Det är så många smågrejor jag skrattar åt i efterhand, folk som hoppar ut ur buskar och så.Tänk att Unforgettable Fire och Until The End of the World var bortplockade dag 2, ersatta av New Years Day och Stay. Du måste kolla på vårt favoritnummer med bongotrumman på youtube, men en kritiker var jättesur, för det var annars hans favoritlåt.

-Varför gör ni såhär mot oss u2? skrev han. Nu sitter jag och spelar upp gamla kosertlåtar från 80-talet, bla. Rejoice! Grabbarna är i stan och ser 3D-filmen. Du måste komma hit och se Zoo-tv sen. Jag blir lite "chockad" av energin, humorn och att Bono inleder konserten med att röka en cigarett, men roligt var det! Stor kram!

2009-08-02 @ 16:47:33
Postat av: Tina

Hej! Jag skrev ett jättelångt inlägg om den uppskattade u2-helgen och det bara försvann!(Typiskt mig som är så analog!) Jag vill hälsa till alla trevliga människor vi träffade och stor kram till dig Kicki! Vill bara upplysa dig om att de strök våra favoritlåtar från lördagens spelning!

2009-08-02 @ 17:00:44
Postat av: Tina

Återfunnet!

2009-08-02 @ 17:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0