Blixt och dunder över Lund/S. Sandby

Oj oj här har det varit oväder, och det ösregnar fortfarande. Vilket typiskt svenskt sommarväder vi har just nu! Idag har det bitvis varit riktigt varmt under dagen, och emellanåt har de mörka molnen tornat upp sig. Nu är det mörkt ute och känns ruggigt. Regnet smattrar mot fönstren.

Nåväl, jag vet ju att vi får två veckor på Kreta från och med andra augusti! Tur det, annars hade jag nog misströstat lite. Hittills har jag bara spenderat tre timmar på stranden under semestern, men jag har å andra sidan njutit av en hel del fantastiska sommarkvällar.
 
I morgon ska vi träffa en av Magnus bästa kompisar samt avnjuta en middag med Magnus syster och familj. Det är alltså lika bra att jag packar ned vad vi ska ha med oss till Legoland redan nu!

En vecka kvar till Metallica i Köpenhamn!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för ert trevliga besök ikväll! Saknar er redan. Hittar dig för övrigt inte på FB...kan inte du se om du hittar min käre sambo som bör vara lätt att hitta? Ha det så trevligt på legoland. Kram

2009-07-21 @ 22:08:28
Postat av: Tina

Jag och anton följer med på metallica nästa gång. Han börjar bli väldigt konsertintresserad. Vi har kollat igenom mina gamla tidningsurklipp och biljetter och sett på U2-dvd:n nu ikväll. Ha det bra och många kramar från oss!

2009-07-21 @ 22:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0