Jag gjorde det

På årets femte dag (igår alltså) så klickade jag hem ett par Prime boots. Ett par MC-boots som jag suktat efter länge länge. En affär på Hornsgatan hade lovat att beställa in min storlek, men så helt plötsligt går affären i konkurs. Jag hittade dock en sajt på nätet som säljer mina boots. Handelsboden. Så nu är de på väg hem till mig. Gissa om jag ska ha dem på mig på Metallicakonserten den 8 mars? (Jag har förresten evidens på att James Hetfield äger flera par. Har sett det på en konsert-dvd.)

En annan rolig grej var att jag faktiskt drömde om James H och Lars U i Metallica i natt. De var på fest i mitt barndomshem, en fest som jag höll i. Oj vad jag var nervös. Kunde inte riktigt vara mig själv till en början, men så tog vi fram vinylskivor och diskuterade musik och då gick det bättre.




Kommentarer
Postat av: Tiggarflikkan

Härlig dröm :D

2009-01-07 @ 17:16:46
URL: http://tiggarflikkan.blogspot.com
Postat av: Kicki

Tiggarflikkan: Hej! Ja det var en härlig dröm :).

2009-01-07 @ 20:16:19
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0