Insomnia med Faithless

Hade glömt bort hur fruktansvärt bra den låten är! Spelades på P3 Musik (för övrigt ett av få P3-program jag tycker om fortfarande) alldeles nyss och här kan du lyssna på den. Hela min houseperiod kommer tillbaka framför mina ögon! Den var ganska kort men mycket intensiv med den ultimata toppen 1988 i London. Den här låten är ju inte så gammal som 20 år, men den påminner mig om det hur underbart det är att dansa till house och viss typ av techno. Euforisk blir jag! Vilken tur att jag kanske ska få dansa lite i morgon då jag och Lotta först ska se Benjamin Buttons otroliga liv  och sedan ut och svira lite. Yes!

Skruva upp volymen rejält innan ni lyssnar förresten!

Kommentarer
Postat av: Tina

Den verkar jättehärlig,filmen! Ha det så mysigt. Jag måste börja packa och planera. Vi åker till Zermatt onsdag morgon. Vi ses snart!

2009-01-22 @ 16:42:42
Postat av: Ancha

Helt OT Kicki:

mattorna till dig och din kompis finns kvar på jobbet. Men jag o Saga är däckade i influensa... Men mattorna kommer, jag lovar!

kram!

/Ancha

2009-01-22 @ 20:07:41
Postat av: Kicki

Tina: Filmen verkar toppen! Och är det nu ni åker utan barn? Ha det så jättebra!



Ancha: Kära du, ingen fara :). Jag ser fram emot mattorna när de väl kommer. Krya på er!!! Kram!

2009-01-22 @ 20:36:25
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Insomnia är fantastisk! Ibland har jag house-revivals i hushållet och kör 808 State - och annat trevligt - på högsta volym.

2009-01-23 @ 10:10:01
Postat av: Kicki

Anonym: Ja den låten får jag rysningar av!

2009-01-25 @ 21:28:04
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0