Håkan Hellström

Detta unikum i klädstil! Jag fullkomligt avgudar hans val av kläder! Ikväll på Grammisgalan så har han på sig en ljusgrå kostym i tajt snitt med för korta kostymbyxor. Till dessa för korta byxor (som sitter snävt hela vägen) så har han ett par 10-håls Dr Martenskängor i vinrött. T-shirt under kavajen. Och håret klippt i den där rufsiga härliga frisyren. På detta läggs hans till synes fantastiska personlighet. Jag blir alldeles glad varje gång jag hör honom prata. Och musiken är ju också bra, så klart ;).

Pew - nu är jag tömd på superlativ!

Imorgon - första arbetsdagen på 17 dagar!



Kommentarer
Postat av: bejaka

Åh, så skönt att se att det finns fler vuxna kvinnor som har förmågan att uppskatta den underbara Håkan.

2009-01-08 @ 10:39:13
Postat av: Milla

Men åh, du kan väl du förklara för mig vad som är så underbart med honom?!?! Hjälp, jag förstår det inte. Står inte ut med musiken och jag står inte ut med att se honom :/ Klädstilen kan jag hålla med är skön, han har sin stil men för övrigt...njaääääää!

2009-01-08 @ 18:02:57
URL: http://[email protected]
Postat av: Världen enligt J.

Dagens jag mötte Lassie: jag har druckit öl med Håkans brorsa.



Jag håller med om att han, Håkan alltså, har en skön stil!

2009-01-08 @ 19:00:48
URL: http://varldenenligt-j.blogspot.com/
Postat av: Tina

Hoppas ni får en skön helg! Allt bra här. Tack för underhållande läsning. Många kramar!

2009-01-09 @ 08:24:33
Postat av: Kicki

bejaka: Ja nog är jag vuxen i min ålder alltid, men inte i mitt hjärta :). Han är underbar!



Milla: Jag får citera Ingemar Stenmark här: "Det går int att förklare för någon som int förstår sig påt" :)! Som jag ser det så antingen ser man det underbara eller så tycker man tvärtom. Men ok - jag gillar att han sjunger halvfalskt. Jag gillar hans texter. Jag gillar farten. Jag gillar hans stil och hans personlighet. Ja allt, nästan. Det enda jag inte gillar är när han syns föööör mycket så att det blir lite tjatigt - men jag kan svälja det också faktiskt :).



J: Aha - kul :)! Jag har en närmare Lassie - en av mina bloggläserskor som kommenterar här då och då gick i samma klass som Håkan på gymnasiet ;).



Tina: Jag önskar dig detsamma. Och familjen. Hoppas Emelie mår OK! Och tack för komplimangen. Kram!

2009-01-09 @ 19:50:46
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0