Vår älskade Emil

blir 6 år idag! Hurra för honom! Världens bästa Emil. Han gick motvilligt till dagis idag, för han hade hellre varit hemma och lekt med sitt nya lego och sitt nya Playstationspel m.m. Jag längtar hem som bara den. Anledningarna är: 1) Jag vill bara gosa med barnen. 2) Nu är det min tur att få förkylningen från helvetet. 3) Jag somnade senare än vanligt på grund av att jag och Magnus och Malin var och såg Supersuckers igår. Alltså helt mitt eget fel...  4) Jag har ett heldagsmöte som jag måste vara altert på och jag känner mig allt annat än alert - men jag ska få i mig tre koppar kaffe så ordnar det sig säkert.

Publiken på Supersuckersspelningen igår var hur rolig som helst! Nästan roligare än själva spelningen, även om den var helball den med. I publiken fanns bland annat två Hellacoptersmedlemmar, och när vi skulle gå hem så gick jag fram till Robert Dahlquist (fd gitarrist i Hellacopters som nu inte finns längre) och var ett typiskt fan - dvs jag berömde dem och sa att det var tråkigt att de slutat men att jag hoppades han hade något nytt på gång. Han såg så glad ut och tackade och kramade min hand, och sa att han hade nya projekt på gång. Jag tror faktiskt alla, även berömda rockers, behöver lite bekräftelse emellanåt :).

Ha en bra måndag!



Hellacopters med Robert Dahlquist till höger.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad underbar du är!

2009-02-17 @ 20:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0