Bekräftelsejunkien fick så hon teg

Igår fick jag en så rolig komplimang. En kollega började prata om hur otroligt mycket energi jag har och att det är inte är många som kommer i närheten av den. Jag tackade naturligtvis men sa att det nog är fler, t ex på vår arbetsplats som har mycket energi. Då sa han att, visst, det finns andra med energi, men ville illustrera vad han menade med en jämförelse. Han påpekade att det finns många olika typer av sportbilar. Det finns t ex SAAB, Toyota, Porche osv. Och så finns det Ferrari. Jag är tydligen en Ferrari :)! Jag blev superglad av denna beskrivning, och har skrattat gott åt den hela gårdagen och känt mig glad. Även idag faktiskt. Jag är en Ferrari - WOW!

Idag är Magnus och jag lediga och ska in till stan och handla julklappar och äta och dricka något gott. Min bror hämtar barnen och är med dem i några timmar på eftermiddagen/kvällen. Men vi måste nog vara hemma till 20.00 då På Spåret börjar. Älskar kombinationen Kristian Luuk och Fredrik Lindström.

Kommentarer
Postat av: Anna S

Det var en komplimang som hette duga - Ferrari...! Jag håller med honom, du är en blank och röd Ferrari med nybilsdoft. Kram och ha en härlig dag på stan! Själv sitter jag i soffan och äter pepparkaksdeg. Sämre kan man ha det. :)

2009-12-04 @ 14:19:17
URL: http://annasnyablogg.blogspot.com/
Postat av: cruella

Jag har tyvärr förlorat kontrollen över fjärrkontrollen så det lär bli svårt att se På spåret. Idol, more like. Jag ryser, skriker och svär.

2009-12-04 @ 15:35:37
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Anna: Du är så übergullig Anna :)! Pepparkaksdeg är toppen, då kan du vara snäll mot dina grupparbetare ha ha. Kram!



Cruella: Konstigt nog så vill inte våra barn se Idol. Och glad är jag för det :). Just nu pågår På spåret för fullt! Ha det!

2009-12-04 @ 20:35:10
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0