Längtar tillbaka till Kreta

Några bilder kommer här för att illustrera varför:



Var så nära att köpa den gula badmössan! Min gammelfaster hade en likadan (nästan). Underbar! Rasmus och Måns.



Dennis och Emil - lika gamla och kompisar sen de var 1 1/2 år gamla.



Den mysigaste restaurang jag någonsin varit på. Och så gott det var...



Grabbarna och jag - viss skillnad i "pressning i solen" som ni ser :). Detta var sista kvällen i Rethymnon.



Sandslott vid stranden.




Jag vid en kruka i ett kloster.



Emil kastar och letar stenar.



Måns njuter.



Emil har hittat en stooor sten!



Grabbarna grabbs!!!



Raki - en av mina favoritdrycker!



Jag och Emil på urdålig fiskrestaurang. Dyrt också.



Måns och Emil dricker drinkar. Min står i mitten :).



Magnus fick vara med på bild också!

Kommentarer
Postat av: Annika J

Villka härliga bilder!

Såna badmössor vill jag ha! Min mamma hade en liknande fast vit (tror jag). Minns den rys härliga känslan när jag rörde vid mössans tunna gummiflärpar! :)



Kram!

2009-08-22 @ 14:38:39
Postat av: Kicki

Annika: Tack! Älskar såna där badmössor - ångrar att jag inte köpte den gula :(. Den kostade bara runt en hundralapp. Kram tillabaka!

2009-08-22 @ 18:59:01
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: tina

Vilka fina bilder! Ha med dem i minnet nu när hösten drar igång. Kram, Tina

2009-08-24 @ 15:49:33
Postat av: Kicki

Tina: Tack! Och jag ska försöka minnas dem. Och längta tills nästa sommar :). Kram! (vi kommer på festen förresten, men har ingen barnvakt ännu...)

2009-08-25 @ 14:22:26
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0