Sol ute och sol i sinne

Vi hade lite kompisar över igår för att inviga toaletten, och det blev en fantastiskt trevlig eftermiddag och kväll. Jag fick mycket beröm för mitt nya spegelskåp och dess innehåll. Speciellt från det yngre klientelet av kvinnligt kön. Tinas dotter sa så här till mig innan hon gick: Jag tjuvkikade i ditt sminkskåp Kicki! Hon hade behov av att se det fler gånger än en, och det har jag fullständig förståelse för. Det är magnifikt! 30 olika parfymer står uppradade på de två översta hyllorna. Trodde faktiskt inte jag ägde så många, men nu blev det uppenbart. Det låter galet och är säkert galet. Fast i så fall är min 50-årige manlige kollega lika galen. Han äger minst 30 dofter han med och vi startar varje arbetsdag med att kolla upp varandras "dagens doft" :). Tänk vad lätt man kan pigga upp en vanlig vardag.

Nu ska jag snart ut på balkongen och läsa lite tror jag.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anders

"Vi hade lite kompisar över igår för att inviga toaletten..."



Fantastiskt rolig inledning:)

2009-04-26 @ 15:56:42
URL: http://kindofblue.blogg.se/
Postat av: Kicki

Anders: Ja nu när jag läser den igen så inser jag hur absurd den meningen är :). Man blir helt klart störd av att uppleva ett stambyte!

2009-04-26 @ 21:19:42
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0