Sju, seven, sieben, sept...

dagar kvar tills stambytet ska vara klart. Jag tyar inte längre, så jag hoppas det inte drar över tiden. All inspiration och vilja att ta tag i något har liksom försvunnit nu. Har känt mig rätt apatisk idag. Tur att vi åkte iväg och tittade på när Måns spelade fotbollsmatch. Hans lag förlorade en och vann en match. De har verkligen utvecklats mycket under de år de spelat! De börjar ju för sjutton bli stora killar nu (födda -99).

I morgon ska jag:

- Vara på jobbet supertidigt.
- Ta bort mina två stygn i hakan (YES!)
- Ha möten och åter möten.
- Köpa mig ett par röda Converse/All stars (har flera andra färger men är så sugen på de röda också...) (YES 2!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0