Norrköping bjöd på solsken

och ett bortfall. Med bortfall menar jag att personen jag skulle träffa valde att göra något annat i stället för att komma till det avtalade mötet. Sånt händer, det ingår i jobbet. Lite trisk dock. Det kompenserade jag med en sväng in på Myrorna innan tåget hem skulle avgå. Som i slow motion såg jag klänningen hänga där. Jag köpte den oprövad, och ögonmåttet var perfekt! Har just provat den och den satt som en smäck. Det är en lång klännnig med smock och fantastiskt mönstrat tyg i regnbågens alla färger. Om tiden någon gång tillåter det så ska jag ta kort på den.

Idag har vårt badrum fått klinkers på golvet också! Det är så fint! Nu saknas bara toaletten, två spegelskåp, badkar och inkoppling av tvättmaskin - inte helt oväsentliga saker kan man tycka men jag tror det händer en hel del i morgon. Snart har vi vatten igen - TJOHO!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag har egentligen ingen kommentar. Det är bara så härligt att få läsa om vad du har för dig.....

2009-04-15 @ 22:02:22
Postat av: Maria

Wow, härligt att få tillbaka toa och vatten snart...snacka om prövning att vara utan! Sen är det ju inte fel med ett nytt fint badrum! Hade varit kul om du ville lägga ut bild på slutresultatet. Kram!

2009-04-16 @ 09:26:06
Postat av: Kicki

Tina: Kram till dig Tina - nu blev jag glad :).

Maria: Ja, det är en prövning och jag står på randen till sammanbrott idag. Jag är så dålig på att lägga upp bilder här men jag SKA bättra mig. Du bad ju även på vardagsrumsbilder för ett tag sedan. Får ta kort på båda rummen när allt är som vanligt här igen. Kram!!!

2009-04-16 @ 18:19:56
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0