Dagsstatus

Besiktning av ombyggnation kl 13.00

Badrum:
Badkar - check
Tvättmaskin - check (dock ej elinkopplad ännu)
Handfat med fungerade vattenkran - check
Toalettstol med fungerade spolknapp - check
Fantastiskt magnifikt underbart vackert och förskönande spegelskåp från IKEA uppmonterat - check
Vanligt litet trist standardspegelskåp på plats - check
Krokar att hänga handdukar på - check

Kök:
Diskmaskin inkopplad och den fungerar - check
Höjd diskbänk - check
Nytt kakel - check


Vad saknas alltså?

Duschdrapperi
El till tvättmaskinen.
In med alla mina fantastiska parfymer och hårguckor m.m. i det ena spegelskåpet (gissa vilket ;)) och in med Magnus grejor i det andra (jag lovar jag kör inte över honom, han bryr sig inte om vilket skåp han får ;)).
En hylla att ställa schampo och duschcreme på.

Sen att jag upptäckt lite slarv här och där, det får jag ta när de kommer hit kl 13.00.

Ikväll blir det bad! Jag lovar inga foton, men vi får se ;)!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Grattis Kicki, vad skönt! Äntligen. Du har klarat det!!!

2009-04-21 @ 17:57:52
URL: http://annasnyablogg.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Ja Anna - ÄNTLIGEN!

2009-04-26 @ 11:57:55
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0