Street smyckesmarknad idag

Jag och Emil åkte in till Streetmarknaden vid Hornstull för att titta på smycken. För två år sedan var jag på just denna speciella smyckesdag och då dignade hela marknaden över av smyckesstånd. I år var det väldigt dåligt med utbudet tyvärr. Min favoritdesigner från den gången var inte där och jag har glömt vad hon heter:(. Men jag ska försöka göra en grundlig "googling" någon dag. Vi mötte Amanda och Co på marknaden. Lilleman som nu är nästan ett och ett halvt år går numera och det ser hur gulligt ut som helst. Alldeles för länge sedan vi sågs.

Här hemma har jag försökt rensa ut lite kläder (som vanligt). Ett och annat rök vilket känns skönt. Snart får det bli klädbyte igen! Älskar våra klädbyten. Hittade också min skotskrutiga kjol som jag tänker ha på mig i morgon. Jättefin. I morgon blir det förresten föreläsningsdax för mig igen. Kära Kakan mailade mig och bad mig komma och "nyanserat beskriva resultaten" av en rapport jag varit med och skrivit. Hmmm - vi får se om jag lever upp till detta. Fick damma av den väl gömda kunskapen nu ikväll. Tänk vad man glömmer fort vad man gjort för bara två år sedan!

Nu gäller det att andas in för att orka med ännu en hektisk vecka. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Du var så bra! Så duktig.. och nyanserad! Jag tror verkigen det satt. De var ju ivriga att få bilderna. Den andra metoden är ju dessutom fullt genomförbar känns det som, både för skyddade boenden i ideell regi och för socialtjänst. Kansker kan man få dem att söka pengar ihop - socialtjänst och alla kvinnors hus t ex.

2008-09-15 @ 21:33:42
Postat av: Kicki

Kakan: Jag blir så glad - och jag kände verkligen att det flöt på när jag berättade och att de var intresserade och lyssnade ivrigt :). Kul med en mycket kunnig publik denna gång! Jag hoppas vi ses många gånger i jobbsammanhang Kakan (och privat förstås) ;).

2008-09-15 @ 21:37:32
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0