Metallica

Jag älskar er! Och allra mest älskar jag James Hetfield. Men det var ju ingen nyhet för er som följt bloggen under ett tag.

Jag och Magnus har fått några timmar för oss själva, för barnen är hemma hos Lotta och Co. Då brassar vi Metallicas nya album Death Magnetic så taket lyfter sig från lägenheten. Underbart! Så hårt! Och så snabbt! Och jag som inte kunde lyssna på en hel hårdrockslåt när jag var mellan 14-20 år, men nu börjar jag mer och mer öppna upp för den riktigt tunga musiken, och det är en skön värld! Så mycket aggression som får komma ut, och glädje med! Jag ler mig faktiskt nästan igenom hela skivan. James röst är helt outstanding i hårdrocksvärlden. Så - om ni vågar - låt er förföras av detta tuffa band. Ni kommer inte ångra er!

Här är en låt - Unforgiven 3. Och här en lite hårdare låt - Cyanide.... Har inte lärt mig hur man lägger in en sån där ruta....





Kommentarer
Postat av: Stefan

Men Kicki! Jag har ju alltid sagt att det finns en potentiell hårdrockare i varje människa. Välkommen ut...

2008-09-19 @ 11:50:13
Postat av: Kicki

Stefan: Ja jag inser det nu :)! Så jävla skönt!

2008-09-19 @ 19:37:06
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0