Förkylt var det här

För mig själv är det väl inte så farligt, men Emil var gnällig nu innan han hoppade i säng. Ingen feber dock - och jag hoppas han mår bättre tills i morgon. Själv börjar jag få resfeber inför Paduaresan och som vanligt utgör packningen ett för stort bestyr för mig. Vilket väder kommer det bli? Kan jag nöja mig med kjolar osv osv. Kollade vädret på nätet och det verkar vara mellan 20-30 grader (rena drömmen i jämförelse vårt höstrusk idag...) men det kan regna en del. Jag får väl stoppa ner lite leggings också, för säkerhets skull.

Finns det KBT-terapi för folk som har en tendens att alltid packa för mycket eller för länge förresten?

Appropå KBT, så blev jag slumpad in i en behandlingsgrupp som startar först 1 december (har berättat tidigare att jag ska vara med i en internetbehandling - KBT för IBS-patienter - dvs Irritable Bowel Syndrome.....). Den andra gruppen började sin behandling idag.

OK - jag måste fortsätta nerva mig över min packning.

Jo förresten - vi ska åka på Visbydagen på Gotland den 4 oktober tillsammans med Lotta och familj. Vi stannar två nätter på hotell 3-5 oktober. Mysigt. Marknader och god frukost på hotellet m.m. För att förgylla årstiden.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du får en härlig resa med tid för lite annat än bara jobb. Lite skojig shopping kanske det finns där? Och hoppas din mage tillåter att du äter lite gott också. Kram!

2008-09-02 @ 13:38:02
URL: http://annafunderar.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Anna: Tusen tack! jag är lite pirrig och jobbig just nu - men det är jag alltid när jag ska lämna familjen. Brukar gå över på Arlanda :). Hörs när jag kommer hem - vi måste ses snart! Kram!

2008-09-03 @ 09:21:04
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0