Ett hett tips

Om du är på en fest med fri bar, där en kompis till födelsedagsbarnet står och gör drinkarna, be att få mäta upp spriten själv... Jag lovar - det var den starkaste drinken jag har druckit på länge - men den smakade inte alkohol, bara gott. Och Magnus drack fler drinkar än en. Och så var det ju fördrink och vin till maten. Med andra ord - det har varit en trött dag idag. En supertrevlig kväll och natt med en tillsynes mycket nöjd 40-åring. Hon fick urfina presenter och svängde loss på dansgolvet. Jag dansade också mycket. Såklart. Mina skivor gick varma med undantag för nån Bruce Springsteen m.m.

Här hemma hade det varit bra, förutom att Emil sett lite ledsen ut ett tag på kvällen. Han förklarade aldrig varför för Tina och vi spekulerade i om han möjligtvis hade saknat sina päron under några minuter. Men se NEJ, där hade vi fel! Jag pratade nämligen med Emil om detta när Tina och Anton åkt i morse. Han hade blivit ledsen för att han fått "fel" godispåse!!! Han hade fått den med mycket saltlakrits som Anton egentligen skulle ha. Den Anton fick innehöll tydligen en hel del av hans favoritgodisar. Ha ha! Så mycket för längtan efter föräldrar. Och man kan ju tycka att han kunde ha sagt till om detta, men se Emil har sina små principer och egenheter. Vilket vi älskar honom för :)!

Nu ska jag faktiskt snart gå och lägga mig. Innan 21.00 har jag lovat mig själv.

Kommentarer
Postat av: tina

Jaha, det var därför han blev gladare när jag satt bredvid honom och tog lakrits ur hans påse och ledsen när jag sa att jag skulle gå och hämta annat godis till mig. Hälsa dem både! De var så duktiga med tandborstning, toalett, tröst, osv.

2008-09-22 @ 17:45:30
Postat av: Kicki

Tina: Ha ha ha! Emil log när jag hälsade från dig :). KRAM gulle-gulle-Tina!

2008-09-25 @ 13:30:01
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0