Ekorrhjulet snurrar på

och jag får lite ågren av det. Hinner ingenting av det jag ska. Aktiviteter hela tiden och stökigt överallt. Och så den här förbannade kylan. Hata hata! Jag skulle egentligen skriva ner en massa roliga saker från Italienresan, men jag har inte riktigt någon inspiration just nu.

Och så har vi ingen barnvakt till en 40-årsfest vi ska på lördagen den 20 september. Men men. I morgon är en annan dag. En fredag. Då jag ska klä mig i yllepolo (eller nåt).

Usch vad jag låter bitter - men det är jag ju också :).

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kunde skrivit precis det här inlägget, så när som på det där om 40-årsfesten... Usch, ska livet vara så här?? Trist att behöva rensa bort roliga saker till förmån för trista måsten. :(



Men nu ska vi ha en förhoppningsvis vilsam och rolig helg! Jag skulle behöva jobba egentligen, men helgjobb är lite förbjudet i vår familj, så det får i så fall ske i smyg då. :) Hoppas du får en jättebra helg, Kicki!



kramar /anna

2008-09-12 @ 13:32:40
URL: http://annafunderar.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Anna: Jag vet att du kunde ha skrivit det inlägget :). Och nu har vi barnvakt - tjoho! För gulliga Tina ställer upp!

2008-09-15 @ 21:38:34
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0