Snart

efter middagen ska jag sy om lite kläder som har legat och väntat på mig i flera år känns det som. Hela dagen har varit en strävan mot detta mål. Först måste allt det där förbannade Lutheranska göras SEN ska man få ha kul... Gud vad jag hatar att jag ska behöva vara så. Det finns naturligtvis dagar då jag inte är så också, men de är inte så jättemånga. Jag har dock varit ute och fikat med Magnus och Emil i solen, så helt trist har jag inte haft det. Vi träffade L och D på lekplatsen och det var mysigt. Nästa lördag blir det Kreta-reunion med dessa båda samt med R. Tacos tänke vi oss. Mums. Måns har vi inte sett skymten av på hela dagen. Han har varit med en kompis i simhallen m.m., men snart kommer han hem.

Gårdagens middag hos Kakan med familj var en höjdare. Godare mat än någon restaurang kan uppbåda. Vi fick en sån där gryta som har stått och puttrat hela dagen. Med lamm. Mumsfillibabba! Mycket snack och lite VM-kvalsfotboll blev det också.

Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0