Jag har begått en moraliskt tvivelaktig handling

Jag har köpt biljetter till Metallica i Globen söndagen den 8 mars 2009 på Tradera. Fick betala det dubbla mot vad de kostade från ticnet. Men som jag sagt i andra sammanhang - jag hade aldrig kunna befinna mig i Stockholm den helgen utan att kunna se dem, och tåg/flygbiljetter långt bort härifrån kostar också pengar. Till och med mer pengar än det jag betalade extra för biljetten. Så nu ser det ut som om vi ska se Metallica två gånger 2009. 8 mars i Stockholm och 27/7 i Köpenhamn. Vi tror inte vi säljer Köpenhamnsbiljetterna. Magnus ska bara gå i Köpenhamn nämligen, så det vore ju orättvist mot honom. Det blir jag och kollega A som går i Stockholm. Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0