Hua

Jag ska snart iväg och vaccinera mig mot influensan. Det var länge sedan jag tog en sån spruta. Men den korta smärtan kan jag stå ut med, för alternativet är värre, nämligen att influensan eventuellt drar igång ett nytt skov av min hysteriska IBS (Irritable Bowel Syndrome). Det är ingen läkare som har rekommenderat mig att ta sprutan, utan det är jag själv som vill gardera mig eftersom jag har en tendens till att få "klustrad otur" som sitter i i fler år. Så snart sitter jag i väntrummet på vårdcentralen med alla pensionärer.

Ikväll är det utgång som sagt - tänk om Magnus kan hinna ta ett foto på vad jag har på mig för kläder innan jag drar? Det vore ju trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0