Efter en fullständigt galen dag

då jag jagat Depeche Mode-biljetter via konstiga danska sajter och tillslut fått tag på fem stycken, så krävs det något helt annat än synthmusik. Som nyfrälst hårdrockare *skratt* tänker jag här dela med mig av låten Walk med Pantera. Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag och Malin var på Pub Anchor sist, och denna låt börjar pumpas ut i högtalarna. Helt plötsligt börjar alla 35-plusare av manligt kön (ja även vissa kvinnor) stå och gunga och sjunga med. En oväderlig syn!

Så varsågoda och njut. Här är den (dock ingen video på denna youtube-länk).

Här är en annan länk - live-video - inte lika bra kvalitet dock, men kul att titta på :).

Kommentarer
Postat av: Béatrice Karjalainen

Hoppas ni får en underbar konsert i Köpenhamn. Det skall jag ha i London :-)

2008-10-14 @ 18:23:28
URL: http://beastankar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Bea: Ja det ska vi ha - och det får du ha i London som sagt :)!

2008-10-14 @ 20:53:15
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0