Mitt nya stamhak

Då har man varit på Lilla Hotellbaren på (Folkungagatan 47) två gånger på en vecka. Igår var det after work med jobbet och vi var säkert 14 pers som gick dit. Skittrevligt rent ut sagt! Bra lokal, bra akustik (trots ganska hög musik senare på kvällen kunde man fortfarande prata med varandra), rolig musik och ett liveband som dög (från USA, Rubies hette de, två tjejer i strumplästen som var i fronten och så två rätt anonyma killar i bakgrunden - på gitarr och trummor). Tjejen som spelade bas var coolast. Hon var säkert 1,85 lång i strumplästen och såg ball ut med sitt svarta raka ganska långa hår med superkort lugg. Mycket folk var det också. OCH det var en snyggkväll ute (för er som inte visste det så finns det fulkvällar och snyggkvällar).

Själv hade jag på mig min nya topp med The Stooges-tryck på mig. Det är ett foto på Iggy Pop med bar överkropp ståendes mitt i ett publikhav på den. Den blir man glad av. Och så kort svart skinnkjol och 14-håls Dr martenskängor till det. Bara så ni vet (men nu fick ni i och för sig veta det utan att ni bett om det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0