Graven



Nu har vi gjort fint vid mina föräldrars grav. Ovanstående är inte ett foto från den riktiga graven, men det ser ut ungefär så där hos mamma och pappa nu. Det blev riktigt vackert med ljung och någon silveraktig växt samt ljuslyktor.

Brorsan, jag, Måns och Emil åkte dit (Magnus sitter på ett flygplan till Filippinerna just i detta nu). Det känns alltid lika bra när när vi varit där. Ombonat på något sätt. Mammas vän J, som bor rätt nära gravplatsen, hade gjort rent själva stenen och det gjorde underverk. Jag ska skicka honom något som tack. Jag blev så glad.

Ikväll  brinner det massor med ljus här hemma, till minne av mamma och pappa och alla andra som vi och andra i vår närhet förlorat.


Kommentarer
Postat av: Tina

Fint!

2008-11-02 @ 10:11:42
Postat av: Kicki

Tina: Ja det var fint!

2008-11-05 @ 09:49:55
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0