Solig lördag

och dagens positiva ääääääääääääääääääääääääääär:

- Jag tvättade en maskin.
- Jag klippte Magnus.
- Jag grävde fram en massa kläder som jag ska stryka....någon dag....helst i morgon.
- Jag köpte 10 pelagonier och jord och planterade mina två balkonglådor. Röda pelagonier. Fina.
- En kompis från förr ringde mig - vi har nog inte hörts på ett år - och vi bestämde att familjerna ska träffas rätt snart. De har ett supergulligt/fint hus i Stuvsta som de renoverat otroligt fint. Att sitta på deras altan är ren lyx.
- Vi åkte till Farsta Centrum för att klippa killarna och hann med att gå på Stadium och prova nya fotbollsskor till Måns. Sedan smygköpte Magnus dessa och Måns ska få dem i födelsedagspresent när han fyller 7 juli.
- Barnen blev urfina i håret.
- Jag köpte en väldigt cool jeanskjol till mig själv på halva priset på JC. Den är hög i midjan och sedan går den ut lite som en ballong med stora sidofickor och sen smalar den av rejält vid knäna. Väldigt mycket Kicki.
- Jag har haft trevliga msn-konversationer med Helen och Malin.
- Jag åt några bitar sushi på balkongen och det gick bra (med bra menas att jag inte fick ont 2 timmar efteråt).
- Vitt vin kan också vara gott som omväxling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0