Några korta

rader från mig.

Vi har varit på picknick med Måns fritids/klass. Jag var med och spelade brännboll och gjorde ett frivarv!

Dagens positiva är:

- Att min läkare har försökt nå mig - men jag var upptagen i möte med mobilen på ljudlös... Hon ska ringa i morgon fm igen. Ska tydligen få göra några fler prover.

- Mitt frivarv.

- Kul att se alla föräldrar och lärare i gröngräset idag.

- Solen.

Det som är mindre positivt är dock att Magnus känner sig illamående. Gode Gud låt honom inte bli magsjuk! Jag klarar inte av att bli smittad (låter jävligt egoistiskt, men jag skulle kunna ta någon annan sjukdom nu, men inte just magsjuka. Det var ju det som satte igång mitt helvete. Men nu ska försöka vara positiva...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0