idag går det nästan inte att klämma fram nåt positivt. Jag har haft ont sedan 14.00 och har det fortfarande och nu är klockan snart 22. Det måste finns gränser för hur mycket smärta man ska behöva ta. Till slut kommer de negativa tankarna. Jag vill bara gråta och gråta och gråta. Ska livet vara så här nu?

Men jag minns att jag skrattade någon gång på förmiddagen på jobbet. Och att jag gosade med Emil när jag hade mindre ont under en liten stund på kvällen. Jag minns också att Magnus var duktig och målade klart vägg 3, så nu är det bara vägg fyra - den röda - kvar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig kväll! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)

2008-05-20 @ 22:05:32
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0