Hur är det möjligt

att Sverige kunde komma nästan sist i schlagern? Det känns ju som att något är skumt. Vilket antiklimax.

Nu hoppar jag i säng...men först...


Dagens positiva:

- Jag har klippt och slingat mig och ser ganska sommarfräsch ut.
- Vi köpte nya bokhyllor på IKEA så snart börjar vardagsrummet se ut som ett rum igen.
- Garvade ihjäl mig åt Björn Gustafssons presentation av Sveriges röster i schlagern.
- Trevlig schlagerkväll hos Lotta med familj TROTS att jag hade rejält magont i ca två timmar när jag var där! Jag stod ut även om det var nära att jag gick hem flera gånger. En miniseger!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ewie

Grattis till Ryssland! men fan vad oväntat resultat..

2008-05-25 @ 00:39:01
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: tina

vilken lång omröstning! och man såg ju varåt det barkade direkt. klart posivt att turkiet klarade sig hyfsat! jättebra låt! och så gillade jag ängelen och djävulen från azerbadjan. nej, vi kommer aldrig vinna mer om vi skickar bra låtar. christer sjögrens låt hade nog haft en chans här däremot. stort grattis till dig på mors dag. du är alltid världens bästa mamma för dina barn!

2008-05-25 @ 18:42:15
Postat av: Kicki

Ewie: Jag vet inte ens om jag känner för att gratta, för det var ingen höjdarlåt... Men jag gillar min favoritkonståkare :).

Tina: Haha - jag gillade inte Turkiets låt fast den blev bättre efter att jag hört den både i semin och finalen. Grattis i efterskott till dig på morsdag allra bästaste Tina! Kram!

2008-05-27 @ 21:01:31
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0