Hinner bara

några snabba positiva så här efter att ha tittat på superthrillern Brottet från Danmark (SVT1).

1) Bra och trivsamt möte på jobbet - många skratt.
2) Jag sa vad jag tyckte på ett stort föräldramöte på dagis där det kryllade av negativa föräldrar som inte klarar av minsta förändring. Livet är föränderligt och jag tror att barnen mår bra av det också emellanåt.
3) Emil var så söt och go när jag hämtade honom hos Dennis efter föräldramötet. En liten buse helt enkelt.
4) Måns är så fin i sitt lite längre hår som han har just nu och man kan inte låta bli att le när han springer omkring i lägenheten med fotbollskläder och gör olika målgester.
5) Jag åt 3 köttbullar till middag och fick bara lite ont.
6) I morgon är det fredag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, visst är Brottet bra! Faktiskt genialisk. Hur kan de hålla spänningen på topp hela tiden? Vilket manus, vilka skådisar!

Tycker det är härligt med dina positiva-listor! Tror det är dags för mig att börja med sådana också...

Ha en underbar, solig helg!
kramar från Anna

2008-05-09 @ 19:01:15
URL: http://annafunderar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Anna: Ja Brottet är sjukt bra. Och hon ler aldrig - Sara Lund. Väldigt ovanligt att folk är så "o-charmiga" och "normala" i tv-serier (fast de är ju snygga människor det är inte så jag menar - du förstår nog...). Och positiva listor ingår i KBT (eller min KBT) och det är superbra att tvingas tänka på det lilla positiva som hänt en jobbig dag. Ha det bra själv Anna - jag försökte ringa dig nyss
men du har nog mkt att stå i. Vill gärna prata vid tillfälle. Kram!

2008-05-09 @ 19:40:12
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0