Dagens positiva

- Jag slängde en påse skräpleksaker från barnens rum (behövs slängas 10 påsar till...)
- Vi hämtade soffan och allt gick smidigt - från betalning till montering. Barnen älskar den och det gör vi två vuxna också.
- Brorsan kom över och åt sushi och jag fick försenade födelsedagspresenter. Doktor Kosmos nya skiva Hallå fick jag (jag avtackas i konvolutet :), och sedan fick jag U2-boxen med den re-mastrade Joshua tree-skivan och en massa extramaterial; låtar som aldrig blivit utgivna, konserter på dvd, en bok m.m. Tina - välkommen över och titta med mig!
- Jag fick inte så ont alls av sushin - åt fyra bitar.
- Jag har maskerat och målat en vägg.
- Jag har en gosig 5-åring som klänger på min rygg just nu.

Kommentarer
Postat av: tina

I´ll be there!

2008-05-18 @ 22:30:45
Postat av: Kicki

tina: I knoooow :)!

2008-05-19 @ 21:41:35
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0