Odlarängens familjefest

är avverkad. Mysig tillställning med massor av barnfamiljer från Tallkrogen på plats. Godisregn, fiskdamm och ponnyridning m.m. stod på programmet. Övriga familjen köpte grillkorv och grillkött på plats. Själv körde jag hemmagjorda mackor med ost och fick ändå ont. Men inte ont ändå - överkomligt.

Dagens positiva:

- Odlarängens familjefest.
- Min vita underkjol med spetskant och volang.
- Snackade med en underbart rolig pappa på familjefesten. Vi har känt honom (och mamman som också är rolig) sedan 2000. Måns första dagiskompis föräldrar. Båda två får mig ofta att skratta.
- Förbereder mig så smått för Londonresan nästa torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0