Odd Molly nummer 2

Nu äger jag två Odd Molly-plagg. Jag trillade över denna tunikaklänning på Cayenne på Götgatan för några dagar sedan. Halva priset men ändå dyrt. 850 :-. Jag tror aldrig jag kommer köpa Odd Molly till fullpris. Det skulle vara om jag blir så kär i något plagg att jag svävar på små moln och  bara lägger fram kortet. Men jag gillar den här tunikan - annars skulle jag inte ha lagt så mycket pengar på den. Den har så fin brodyr och den är så tunn och mjuk och piggar upp en grå dag.




Kommentarer
Postat av: Ancha

Hej raring!

Du har rätt: tunikan är kanon, sitter ju själv med den på mig idag :-) Den passar till nästan allt: barbent, till jeans (kanon kombi!), leggings osv. Jag bara vet att du passar skitbra i den!

kram, Ancha

2008-06-27 @ 17:49:56
Postat av: Kicki

Ancha: Ja jag vet att du har en sån Odd Molly! Den är verkligen jättefin! Vi ses snart! Kram!

2008-06-28 @ 14:04:20
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Kakan

Jasså jaha... jag har en likadan blå... jag har kanske använt den fyra gånger. Två gånger har folk frågat om jag är gravid och en gång var det en kollega som trodde jag hade fått mens (den röda blomman där bak) och påpekade det lite vänligt.... Sååå den fina (och dyra fullpris) tunikan hänger nu oanvänd... men den är säkert jätte fin på er två!

"muntergöken"

2008-07-04 @ 21:57:29
Postat av: Kicki

Kakan: Ha ha ha! Förlåt att jag skrattar :). Men det där med "du har fått mens" var ju bara för roligt! Och tittar man snabbt så kan man ju kanske tro det. Jag hoppas den blir bra - gillar den. Och jag har ju många såna tunikor som en del kallar "gravidtunikor" men jag har aldrig haft en sådan uppdelning av gravidkläder och icke-gravidkläder. Jag gillar tunikor. PUNKT. Skulle vara lite jobbigt för folk att fråga typ var tredje dag om jag är gravid :). Tack för medd. på facebook - hör av mig när/om det finns tid. Vi ska till Grönan i veckan - ska ni med? Kram!

2008-07-05 @ 10:40:37
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0