Nu har jag rensat kläder

Igen... Och ännu är det inte klart. Men jag måste ju få in mina nya Londonkläder! Jag läste J:s blogg idag - hon har ett källarförråd på 70 kvadratmeter! TÄNK! Alla mina problem vore lösta! Visst har jag extremt mycket kläder, men jag vet att det finns folk med lika mycket, och de har säkert ett förrråd eller liknande där de kan ha vinterkläderna när det är sommar och vice versa. Jag får istället pressa in de kläder som inte tillhör nuvarande säsong i diverse överskåp. Oj oj oj. Det är ett hästjobb att byta garderob inför sommaren. Jag kan visst bo i lägenhet hela livet om det bara skulle finnas mer förvaring...

Kläder, skor och smycken men framför allt STIL må vara ett ytligt intresse - men det skiter jag i. Det är så kul! (Har andra intressen också om det är någon som skulle undra...)

Bröderna Lejonhjärta på tv. Jag sugs in. Som alltid. Astrid Lindgren - vilken kvinna! Min favoritbok alla kategorier.

Kommentarer
Postat av: J.

Det är mitt stående mantra: att kläder/design/stil är ett genuint intresse! Basta!



Du kan trösta dig med att 70 kvadrat källare mest är ett bekymmer. Det är mest bråte som samlas...

2008-06-25 @ 22:37:35
URL: http://varldenenligt-j.blogspot.com/
Postat av: Kicki

J: Vad bra att du tycker det är ett genuint intresse. Det tycker faktiskt jag med egentligen, det är bara det att "samhället" inte verkar tycka det... Jag vill trots bekymmer ha ditt förråd :).

2008-06-28 @ 14:05:56
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0