Nu blir det hopp i säng

för jag ska upp tidigt tidigt i morgon bitti. Min dag att hämta barn i morgon nämligen.

Dagens positiva:

- Fixade med mina skor och rensade ut ett gäng.
- La fram fram kläder till London och strök en del.
- Var och handlade.
- Malin kom hit och vi beställde ascoola skor från TUK i USA (den brittiska sajten skeppar inte till Sverige). Hoppas tullen och frakten inte blir alltför hög - men vi har räknat på det och tror vi kommer göra en bra affär trots frakt och tull (för bilder på två par skor som jag köpte - se nedan).
- Jag rensade "medicinskåpet"... Vilken röra det är där!

Hörs kanske i morgon då!





Snygga va?

Kommentarer
Postat av: J.

Verkligen superfina!

2008-06-09 @ 21:29:42
URL: http://varldenenligt-j.blogspot.com/
Postat av: Kicki

J.: Ja visst är de? De kommer snart till mig från USA...

2008-06-19 @ 21:30:54
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0