Jag har så smått börjat

packa inför London. Börjar fatta det nu. Att jag ska åka. Och jag börjar få fokus. Jag ska klara det här - hur mycket magvärk jag än får. Säger/tänker jag nu i varje fall... Måste tänka positivt.

Ni som känner mig personligen vet hur jobbigt jag har det med att packa. Har man x antal smäckfulla garderober och vill ha med sig det allra coolaste mest London-aktiga kläderna, då tar det tid. Jag försöker dock att hålla det på nivån "good enough" - men det är så svårt. Som vanligt.

Jag tar den stora väskan eftersom jag ska ha med mig minst 30 näringsdrycker för dessa 5 1/2 dagar. De tar en del plats, och väger en hel del också. Men jag måste ha med mig dem för att hålla näringstillförseln någorlunda god. Man kan inte leva på enbart eufori över att få vara i sin favoritstad. Har jag hört.

Portugal möter Polen i EM just nu. Inga mål ännu, men flera chanser har avverkats.

OK.

Dagens positiva:

- Fyra timmar på jobbet resulterade i en hel del bra slutsatser.
- Var på Streetmarkanden vid Hornstull och tittade på märkesoutlet. Två små plagg kom med hem. En svart topp och en väldigt söt grå förklädesklänning med märklig knäppning.
- Sitter och sippar på en god Moscow Mule - en vodkadrink med mycket lime i.
- Måns gjorde ett mål idag i en fotbollsmatch mot Saltsjöbaden. Måns lag vann med 4-1.
- Magnus min när han slumrade framför matchen mellan Schweiz och Tjeckien. Helt avslappnad.
- Jag lyssnade på Coldplay när jag åkte till jobbet och blev också helt avslappnad. Ser fram emot 17 september.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0