Södra Esplanaden

i Lund har loppis på lördagar. Där har jag varit nu. Urkul! Massa skit och så några små godbitar och ännu fler godbitar om du har mer tid. Med mig hem får jag ett stort genomskinligt glashjärta från Boda Nova att hänga runt halsen. För 45 kronor. Och en skottsrutig trekantig sjal att sätta i håret när det blir höst. Sen hittade jag såna där ramar man kan ha LP-skivor i (omslagen) - vet att Amanda har sagt att de kostar 150:- styck på Urban Outfitters - men jag hittade dem för 30:- styck på en lågprisaffär här i Lund. Kanske inte lika hög kvalitet som Urban Outfitters, men de såg fina ut :). Glad! Nu ska jag och Magnus få välja tre favoritomslag var till vår röda vägg.

I morgon träffar vi Tallkrogskompisar i Malmö och på måndag är det Köpenhamn.

Igår var jag och Magnus ute och svirade lite. Alltid lika kul att träffa C - men även de andre tre (oj de rimmade typ).

Kommentarer
Postat av: J.

Sådana ramar är jättefina! Problemet är bara att välja ut skivomslag... Du måste rapportera vilka det blir.

2008-07-22 @ 21:46:35
URL: http://varldenenligt-j.blogspot.com/
Postat av: Kicki

J.: Det kommer bli ett stort problem att välja omslag... Och jag vägrar gå med på att sambon tar tre Motörheadomslag :). Jag återkommer!

2008-07-31 @ 22:41:08
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0