I en sexrummare

i Køpenhamn kan inte mycket gå fel! Hær bor vi två nætter (oj vilket roligt tangentbord!) hos en kompis till mig. Vi har idag varit på Zoo och det var en riktig hit før barnen. Och jag led inte hela tiden.. Skæmt åsido - det var riktigt kul emellanåt - hæftiga djur! Vi såg elefanter och lejon och flodhæstar och en giftiga grodor och leoparder m.m. Men framførallt isbjørnar som matades! Det var mæktigt att se! Sen blev det lite strøvande længs Strøget och mat i Nyhamn. I morgon Lousiana och en del annat. Vædret ska bli mycket bættre i morgon.



Kommentarer
Postat av: Lee

Halloj!



När man just slutat kolla runt på alla sommartrötta bloggar och gett upp hoppet om att hitta lite trevliga blogginlägg, så upptäcker man att man missat flera dagars inlägg helt plötsligt. Trots min lätta avundsjuka på att du är där och inte jag (köpenhamn), så var det trevlig läsning.



Tänker ofta på att man oftast strövar på ströget, men på andra gågator flanerar man eller går längs med :)

Ha det så dejligt og nydeligt!!!

/Kram Lena

2008-07-21 @ 21:10:50
URL: http://jagmigochingenannan.blogspot.com
Postat av: Kicki

Lee: Ja när andra besöker Köpenhamn blir man avundsjuk :)! Underbar stad! Vi hade det finemang. Hoppas du får åka dit snart. Måns spelade boll med din M idag igen :). Kram!

2008-07-31 @ 22:39:05
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0