Hos kusinerna

till våra barn befinner vi oss nu. Lillkusin M är jättesöt och mycket välmående (hans mamma berättade att han ligger på övre kurvan i vikt). Här hos familjen A-J finns stor förståelse för min internetabstinens, så jag har satt mig i arbetsrummet ett tag. Jag längtar till den dag då man utan sånt där kostsamt mobilt bredband kan koppla upp sig var som helst. Men den dagen dröjer väl.

I morgon ska jag och Magnus få åka till stan själva på kvällen och äta och dricka. Hoppas det ska bli trevligt. Har varit låg idag av olika anledningar som jag inte kan skriva om. Men livet är föränderligt, så det kan ju bli bättre tills i morgon.

Vi ses framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0