Hemma igen

Vi har varit hos härliga familjen Lotta på deras landställe i går och idag. Jättemysigt! Vädret var inte toppen, men det gick att grilla och så GOTT det blev. Jag kunde äta men var nervös för magens reaktion. Men det gick ok!

Imorgon är en stor dag här hemma, för Måns fyller nio år! Presenterna är inslagna och går i fotbollens tecken om man säger så... Hoppas att de uppskattas. Brorsan kommer hit på tårta vid ettiden och sedan drar vi och äter någonstans och 19.00 värmer vi upp stämbanden med att sjunga "Just i dag är jag stark" på Söderstadion. Hela familjen och min bror ska se Hammarby-Norrköping. Ser verkligen fram emot det!

Eftersom det är sommartider nu så uppdateras inte bloggen lika ofta som vanligt - men det tror jag ni har överseende med :)!

Kommentarer
Postat av: Béatrice Karjalainen

Låter som en mysig kväll och vad skönt att magen inte protesterade. Måns blir säkerligen glad över fotbollsprylar med tanke på vilket fotbollsintresse han verkar ha (enligt sin mors berättelser).

2008-07-06 @ 17:40:24
URL: http://beastankar.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Bea: Jorå, han blev jätteglad!

2008-07-08 @ 11:41:43
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0