En semesterdag i juli

som vi tillbringat hos Anna med familj. Mysigt med en utflykt och se en ny liten ort. Och träffa en varm och glad familj och äta grillad lunch! Vädret var också  varmt - nästan tryckande emellanåt. Men jag tänker inte klaga (även om jag är bra nära ibland och då känner jag för att ge mig själv en fet smäll - jag vill ju ha det varmt...). Kvällen har jag tillbringat ingrottad bland mina kläder. Men nej - jag har inte rensat idag - jag har försökt plocka ut saker jag vill ha med mig på vår resa mot syd. Inte lätt inte lätt. Jag ser redan att jag plockat fram alldeles för mycket. Som vanligt. Det är inte lätt att lära gamla hundar sitta.

Anna - tusen tack för idag - och vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tusen tack till er också! Det var så kul att träffas hela gänget, ni är en härlig familj. Hoppas det går vägen med packningen och att ni får en rolig och precis lagom vilsam (man vill ju ha lite kul också) semestertripp! Ses snart! kramar/anna

2008-07-11 @ 00:32:40
URL: http://annafunderar.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Anna: Jag tror packningen börjar bli klar... Och inte blev den mindre än förra året. Men jag orkar inte bry mig - jag tror den går in i bilen :). Ta det lugnt på jobbet de här mellanveckorna och ha det så bra tills vi hörs och ses igen. Kram!

2008-07-11 @ 21:00:08
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0