Vill säga TACK

till er som kommenterar och peppar mig här på bloggen och även er som läser men inte kommenterar och som jag har kontakt med per telefon, msn och "irl". Det känns skönt att få respons på saker och veta att det finns folk därute som tänker på mig. Hade en helveteskväll igår med ont i upp mot fem timmar efter det att jag åt lite fiskgratäng. Jag vet att jag borde ha åkt in, men jag fasade för en natt på sjukhuset och vet att det knappt händer något över helgen. De enda de har där som jag inte har här är bra smärtlindring. Brufen och alvedon hjälper inte ett skvatt när det sätter igång på riktigt.

Imorse orkade jag i varje fall åka iväg med Emil till frisören. Jag ville verkligen det, för det är liksom en grej som både han och jag njuter av. Han ser så söt ut i spegeln när han sitter där helt allvarlig och blir klippt. Är han verkligen min och Magnus? Hur kan vi ha producerat en sådan underbart söt liten kille? Han fick mörkblått i luggen precis som han ville. Och en röd klubba. Efter frisörbesöket fyndade vi ytterligare på Åhléns halva reapriset-rea (var där i går också och fick med mig lite hem). Köpte flera baströjor i svart i olika modeller och i en fantastiskt skön kvalité. Två av dem hade kostat 399:- och jag gav 125:-. Inte illa pinkat! Så nu gäller det att rensa ut de svarta tröjor som börjar bli lite utslitna. En jättefin silverblus i vidare modell från märket Wera på Åhléns kom också med hem. Har tittat på den ett tag. Längtar till jag kan gå till jobbet och klä mig i roligare kläder än jag har här hemma. Jag vill mest ha på mig varma polos eller koftor nu, för jag är så frusen. Beror nog delvis på min viktnedgång och på att jag inte får tillräckligt med näring och kalorier i mig.

Ha det!


Kommentarer
Postat av: kakan

Vad roligt att läsa om Magnus jobb, svarta tröjor och söta barn! Grattis till er alla! Jag vet att du fixar det här och att det kommer bli bra - helt säkert. Säg till bara om du behöver humörsförhöjjande insatser - då fixar jag en Gahan-look-alike som strippar på ditt soffbbord - preciiiiiiis hur länge du vill! Jag låååååvar...:-)
(kanske borde ta sånt här via mail i stället... fniss)
Kakan

2008-01-19 @ 20:40:04
Postat av: Kicki

Kakan: Hit med Gahan-look-aliken :)! Och tack för din roliga kommentar. Du behöver inte ta det via mail :). Vi kan väl höras i veckan? Undersökningen är på tis kl 14.00. Gud vad långsamt tiden går just nu. Kram!

2008-01-20 @ 21:19:02
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0