Tyvärr

blir det nog lite mindre bloggande ett tag för all min energi går åt till att bemästra min förbannade magsäck. Nu har jag haft ont sedan 19.15 och klockan är 20.53. Jag har varit hos doktorn och diagnosen lyder för tillfället "irritation i magsäcken". Jag äter ett losec-liknande preparat som inte verkar hjälpa nämnvärt. Målet är att hålla ut till måndag då jag ska på återbesök till doktorn. Läkaren sa att det mest är tillfälligheter som gör att man får såna här symptom, så det behöver inte vara stress. Blääää säger jag. Men nog om det.

Barnen och Magnus har varit och badat i dag och det var en succé. Måns hoppade från "2:an"!!! Magnus trodde knappt sina ögon. Han var inställd på att Måns skulle vända och gå tillbaka men helt plötsligt bara gör han det och det blev ett rätt rejält magplask... Sen hoppade han minst sex gånger till :). Så roligt.

Ses!

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars du, Kicki, fy farao vad jobbigt det låter med magen! Jag dras med magkatarr och äter ibland såndär losec-liknande medicin och för mig brukar det ta några dagar innan den verkar. Hoppas det hjälper dig också och att du slipper besvären snart!

stora kramar /anna

2008-01-02 @ 21:37:22
URL: http://annafunderar.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej!
Väntar på att få höra av dig.... undrar verkligen hur det går med magen. Håller tummar å tår för att du mår bättre!
/Malin

2008-01-05 @ 21:32:09
Postat av: D

Snackade med Kicki tidigare i eftermiddags. Hon ligger på sjukhus nu (utan internet) men är "i kompetent vård". De verkar inte veta vad det är men imorgon ska hon få träffa doktorn igen. Hon skulle försöka höra av sig här imorgon.

2008-01-06 @ 21:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0