På SÖS bibliotek igen

Har smitit ned hit ett tag för att få bort tankarna och kolla mina favoritsidor. Har vilat en del efter soppan jag åt på förmiddagen. Får inte äta fast föda idag för i morgon ska jag göra en så kallad passageröntgen av både tunntarm och tjocktarm. Jag kommer väckas kl. 5.00 för att dricka kontrastvätska och sedan är det röntgen runt 7.15. Längtar jättemycket! Hade hoppats att jag skulle få röntgen idag, men på nåt underligt sätt blev den framskjuten... Man får verkligen testa sitt tålamod här på sjukhuset. Det är ett evinnerligt väntande! Och det är inte lätt att få tag på sjuksystrarna, förutom de allra bästa som man alltid får tag på. Jag har minst 2 favoriter, men tyvärr kan de ju inte jobba jämt! Överläkaren/kirurgen har växt i mina ögon, för idag stod han lite längre och pratade med mig och förklarade lite. Han menar att om de inte hittar något hinder i tarmarna, så får den medicinska avdelningen ta över mig. Låt det inte bli så - låt de hitta någon hanterbar förklaring till hur jag mår i morgon! Det är nästan så att jag ber till Gud för att detta ska hända...

Vi hörs vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0