Några snygga klänningar

men desto sämre foton. Gör verkligen inte klänningarna (eller mig själv för den delen) rättvisa, men va sjutton, ja bjussar väl på det.



Så här ser jag ut just nu:
Röd vintage klänning i mocka
Svarta höga stövlar från nån rätt fin skoaffär på Hamngatan som jag glömt namnet på...
Jeans från Cheap Monday
Svart finstickad tröja från HM
Döskallehalsband från HM
Klocka från Axcent



Brun ullklänning - vintage - köpt för länge sedan - återupptäckt idag.



Grön vintageklännning med päron på



En färgsprakande kreation som jag hittade på Emmaus. VIntage. Görs inte alls rättvisa på fotot tyvärr.

Så där jag - där fick ni lite foton till livs.

Jag blir borta i några dagar nu troligtvis. Ses senare.

Uppdatering: Det blev något vajsing med fotonas upplösning när jag förminskade dem. Får göra om det när jag har mer tid... Sorry.

Kommentarer
Postat av: liv

åh, vad fina! gillar alla men särskilt ullklänningen. :)stövlarna är supersnygga med.

2008-01-25 @ 17:46:50
Postat av: cruella

Otroligt coola! Gillar den röda snickarklänningen i mocka - rätt knäpp idé som funkar så otroligt bra!

2008-01-25 @ 17:56:56
Postat av: F

Jättefina klänningar! Den röda var allra finast!

2008-01-25 @ 18:40:54
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Milla

Underbara klänningar! Klär dig jättebra, härligt med färg!!! Man måste våga mera färg...så är det bara! Styrkekramar!

2008-01-25 @ 21:56:33
URL: http://[email protected]
Postat av: kakan

fan vad mycket snyggt du har! När jag gått ner lite i vikt vill jag gå ut och shoppa med dig! Jag tycker päronklänningen var ursnygg verkligen speciell! Men det andra också. Men du behöver nog fylla ut klänningarna med lite grädd-shakes tror jag! Jag är uppe och kan inte sova! Typiskt!
Vi hörs,

2008-01-26 @ 01:48:17
Postat av: Kicki

Alla: Tusen tack - vad glad jag blir! Och det här var bara början. När jag får tid över igen ska jag plåta fler klänningar m.m. :).

2008-01-26 @ 08:06:12
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0