Hej!

Borde nog egentligen skriva blogginlägg på förmiddagarna, för då är jag som starkast. Då kan jag till och med skämta om mitt tillstånd ibland. Men kvällarna - det är då min hunger är som värst och mitt psyke som känsligast och lägst. Det är då jag tror att detta aldrig aldrig kommer gå över och att mitt liv är slut.

Nåväl - jag har pratat med min medicinläkare idag - den snälla kvinnan. Min datortomografi såg bra ut förutom en liten sak som inte har med magen att göra och som troligtvis inte alls är allvarligt (jag vill inte skriva alla detaljer här).

Jag har fått näringsdrycker på recept, men de kommer inte till apoteket förrän om 4 arbetsdagar så jag får lov att köpa några enstaka drycker i morgon. Jag har även fått en kramplösande medicin att testa. Denna medicin används nog främst vid gallbesvär. Kan inte svara på om den hjälper ännu - ska kanske testa i morgon kväll - att först äta något lite tuffare och sedan ta tabletten. Vi får se.

Jag kommer också att få kapselkameran om ca 2 1/2 vecka (kapselendoskopin). Kanske kommer det något återbud under tiden jag väntar - hoppas det.

Jag kommer arbeta 25 procent från och med i morgon för att testa. Håller tummarna för att det ska gå.

En positiv sak är också att jag köpte en cool vit t-shirt idag. En av Kathrine Hamnet som det står STOP AND THINK på med stora svarta bokstäver. Det är HM som kör en kampanj som heter Fashion against AIDS. Kunde inte länka till fotot på t-shirten men den finns på www.hm.com. Just denna t-shirt var var svår att hitta. Den verkar vara mest populär. Finns en rad andra i kampanjen som olika kändisar designat.

Nu blir det snart dansk deckare på tv - en positiv sak till med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Torhill

Tänker på dig :)

Den tshirten beställde jag oxå,pluss 3 andra ;)

Kram!

2008-01-31 @ 23:43:16
Postat av: Kicki

Torhill: Tack! Och visst var t-shirtarna fräcka?

2008-02-02 @ 09:27:52
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0