Oturen förföljer mig

Kvällens otur består av följande:

1) Översvämning av golvbrunnen vid duschen - 10 cm vatten på golvet i badrummet och fullt med vatten i hela stora hallen.

2) Jag halkar på det hala golvet och har troligtvis brutit/fått sprickor i minst en tå på höger fot. Det gör ont.

Så det blir till vårdcentralen i morgon bitti m.m.

Jag kan verkligen inte hitta mycket positivt i tillvaron för tillfället - det känns som  någon är ute efter mig.

Och jag som just hade tänkt över ett inlägg som skulle handla om de få positiva saker som finns med att vara sjuk, men jag tappade liksom lusten nu - helt :(.

Hörs en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tänker på dig Kicki!

Massa Kramar!

/Malin

2008-02-06 @ 13:04:42
Postat av: Anna

Nejmen vilket skit! Stackars du Kicki, *kramar om*. Själv har jag influensa och har känt mig nära döden i ett antal dagar. Inte kul. Börjar kvickna till, men har fortfarande ingen röst. Hoppas det har grejat sig med både tårna och översvämningen. Och självklart med magen också, men ingen sån tur ännu kanske, för då skulle du nog skrivit om det antar jag. Tröstkramar från Anna

2008-02-06 @ 13:55:03
URL: http://annafunderar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Malin: Tån är blå men inte fullt så ont som igår kväll. Kram!

Anna: Krya på dig - må influensan försvinna från dig och inte komma hit till mig - jag vill inte bli sjukare än jag är :). Kram!

2008-02-06 @ 14:12:39
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Tina

Murphys lag finns, men nu alldeles strax när som helst måste det ju ljusna, glimta till, gå åt rätt håll, bli soligt......måste!!!

2008-02-07 @ 14:41:04
Postat av: Kicki

Tina: Ja man hoppas ju verkligen att det snart ska ljusna. Våren är ju sakta sakta på väg och jag vill vara bra tills det är riktig vår - vill inte missa min favoritårstid. Kram!

2008-02-09 @ 10:00:48
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0