Jag och Måns

åkte till Farsta Centrum för att klippa honom idag. Skitmysigt. Han blev hur snygg som helst. Jag hade bokat den bästa frisören på stället, och hon fattade precis vad jag och Måns menade med hur han ville ha det med frisyren. Han håller på att spara det lite längre - och nu har han en perfekt frisyr att växa i. Det ser lite punkigt, rockigt ut. Världens underbaraste Måns. Mammahjärtat sväller över ibland! Och när det sväller över så är det också svagt... Vi kom hem med ett par Ronaldinhoskor i vinrött skinn - för inomhusbruk. Till fotbollsträning och innegympa. Väldigt fina och för halva priset. Och Måns har förstås på sig dem nu :).

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag blir ju så nyfiken på att få se hur snyggingen har håret nu! In med ett foto Kicki! Kram.

2008-02-09 @ 19:43:02
URL: http://www.myspace.com/helenneaten
Postat av: Malin

Hej!
Kul att Måns har fått sån fin frisyr, är ju nyfiken på att se hur det blev.

Jag kommer jättegärna den 17:e.

Superkul att Dr Kosmos släpper nytt. Det hade jag ju sett i nån releaselista. Det var ju världens drag på spelningen förra våren.
Väntar...

Och vilken superrolig kommentar av Ancha. En jävligt bestämd punkt. Det uttrycket måste jag bara få låna! Underbart. Jag tycker faktiskt själv att en punkt ibland är betydligt mer effektiv. Är inte så förtjust i tre utropstecken även om jag ibland gör mig skyldig till det ändå!!! ;)

/Malin

2008-02-09 @ 19:49:28
URL: http://blandband.wordpress.com
Postat av: Anonym

Helen: Vi får se om jag orkar lägga in en bild i morgon :). Kram!

Malin: Vet ännu inte om Ancha kan, men kan hon så kör vi söndag. Håller med dig om det där med utropstecken även om jag inte alls lever som jag lär. Jag använder ofta utropstecken! ;). DR:s skiva är super PUNKT.

2008-02-09 @ 19:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0