Hemma igen

Göteborg regnade och blåste och skrattade. Eller i varje fall de personer vi träffade i Göteborg. Skrattade. Vi avslutade med ett möte i Skövde i dag på förmiddagen och sedan blev det X 2000 upp till Stockholm igen. Jag klarade mig helt ok även om det är jobbigt att "sticka ut" på fel sätt så att säga. Jag hade med mig sån mat jag vanligtvis klarar att äta små portioner av och var tvungen att be hotellpersonalen värma den vid två tillfällen. Inte kul, för man undrar liksom vad de tänker om en. En helt icke-relevant undring kan man tycka, men för den som är sjuk (jag) är det jobbigt. Hotellrummet var ganska stort (dubbelsäng) och väldigt rent och fräscht. En lyxig känsla.

Så nu sitter jag här i soffan igen med Magnus och Måns. Emil sover. Imorgon blir det till att hjälpa goda vänner att flytta. Det är min kära vän Lotta med familj som flyttar ännu närmare oss! De bor redan i Tallkrogen, men nu ska de äntligen få en fyra istället för en trea, och denna fyra ligger närmare oss än trean :)! Jippie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0